Uskladnění Vaší robotické sekačky TECHline přes zimní měsíce
Po dobu mimo hlavní sezóny u nás ve vytápěném skladu robotické sekačky TECHline uložíme. Poté většinou koncem měsíce února / začátkem března vyzveme majitele a robota odesíláme zpět, by mohl od začátku nové sezóny opět sloužit. Je potřeba uskladněné stroje vrátit v tento termín ještě před zahájením jarní sezóny, jelikož při jarním zahájení sezóny bychom nebyli schopni roboty včas vracet, tím děkujeme za pochopení. Staráme se hlavně o baterii. Během uložení bude pravidelně dobíjena.
Kapacita míst v našem skladu je také omezena, proto doporučujeme včasnou rezervaci zimního uložení k nám.
Zimní uskladnění je možné objednat pouze se zimní údržbou robotických sekaček Robomow RK,RC a Robomow RT,RX.
Předejdeme tak ukládání špinavých robotů a hlavně tich na kterých tleje tráva celou zimu, což pro robotickou sekačku není nic dobrého.
Při návratu stroj zabalíme a odešleme majiteli na uvedenou adresu s pomocí služby PPL..
V případě, že jste produkt obdrželi jako dárek ke koupi robotické sekačky, taktéž platí, že lze uplatnit pouze při koupi příslušné služby zimní údržba robotických sekaček Robomow RK,RC a Robomow RT,RX. V takovém případě máte zimní úschovu plně ZDARMA . Možnost uplatnění 1x po dobu 36 měsíců od zakoupení robotické sekačky TECHline.