Přihlášení
Ztratili jste heslo?

AZ TECHNIKA PARTNER PROFESIONÁLŮ +420 491 114 383, +420 734 644 335 info@aztechnika.cz

Reklamační řád

Tento reklamační řád se vztahuje na zboží, které bylo zakoupené u provozovatele internetového obchodu www.aztechnika.cz.

(CS Technika, s.r.o. se sídlem Zborovská 1759, 544 01 Dvůr Králové nad Labem, IČ: 28784618, zapsaná u rejstříkového soudu v Hradci Králové, spisová značka C 27208).

Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující spotřebitel právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího spotřebitele buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

To neplatí, pokud kupující spotřebitel před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během dvanácti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Rozporem s kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávaná věc nemá jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že neodpovídá požadavkům právních předpisů, není v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a neodpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

Záruční doba

Na veškeré zboží je poskytována záruční doba 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na následující případy:

  • zboží bylo poškozeno nevhodným, nebo neodborným zacházením,
  • zboží bylo poškozeno přírodními živly,
  • zboží bylo poškozeno běžným opotřebením
  • Zboží bylo zakoupeno za účelem výdělečné činnosti (v případě nákupu pro firemní účely, účet je vystaven na firmu s uvedením IČ). Zde platí záruční doba a podmínky vydané výrobcem zboží a platné právě pro použití věci k výdělečné činnosti. Pokud není uvedeno, pak platí záruční doba 12 měsíců.

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem, a tato se případně dále prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Na baterie ve výrobcích se vztahuje zkrácená záruka dle záručních podmínek výrobce.

Reklamace a její uplatnění

V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky tato práva:

  • jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží , není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,
  • jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,
  • jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy,
  • jde-li o vady neodstranitelné, které nebrání řádnému užívání věci a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.

Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující může oznámit oprávněnou reklamaci jednou z následujících možností:

  • na e-mailovou adresu provozovatele info@aztechnika.cz,
  • poštou na adresu provozovatele,
  • telefonicky na tel. č.: 491 114 383
  • osobním doručením na adresu provozovatele,

a následně zaslat nebo doručit reklamované zboží v případě možnosti v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, s popisem závady a kopií prodejního dokladu na adresu provozovatele:

CS Technika, s.r.o
Krkonošská 2912
544 01 Dvůr Králové nad Labem

Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Při nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od smlouvy.

Reklamační protokol je zaslán zákazníkovi emailem nebo poštou do 3 dnů od přijetí reklamace (reklamovaného zboží). O průběhu reklamace se může zákazník informovat na lince 491 114 383.

V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu nákladů spojených s reklamací. V případě neoprávněné reklamace je prodávající povinen vydat písemné odůvodnění tohoto zamítnutí a zároveň spotřebitel nemá nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně. Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  1. s reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady,
  2. reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
  3. prostřednictvím kontaktního formuláře zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
  4. doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží.

ABY BYL PRŮBĚH VAŠÍ REKLAMACE BEZPROBLÉMOVÝ A CO NEJRYCHLEJŠÍ, NEJPRVE NÁM PROSÍM ZAVOLEJTE NA TELEFON 491 114 383 ČI NÁS INFORMUJTE EMAILEM. BUDEME SE SNAŽIT O CO NEJRYCHLEJŠÍ VYŘÍZENÍ.

Reklamační list k vytištění zde.

Tento reklamační řád byl konzultován SOS - Sdružením obrany spotřebitelů, o. s. (www.spotrebitele.info). To potvrzuje udělené jedinečné logo SAOP o provedení SOS Spotřebitelského auditu obchodních podmínek, které naleznete na http://www.spotrebitele.info/audit/audit.php. V případě nejasností ohledně těchto obchodních podmínek můžete SOS kontaktovat elektronicky na http://www.spotrebitele.info/poradna/vlozdotaz_saop.php nebo telefonicky na poradenské lince SOS 900 08 08 08 (8 Kč/min).

Porovnání výrobků

Porovnat

Zasílat novinky

Zobrazit starší letáky

Chcete od nás dostávat novinky a akční nabídky? Pak neváhejte zaregistrovat Vaši e-mailovou adresu a potvrdit.

Informace o zpracování osobních údajů (GDPR).

Odhlášení z odběru

Kontakt

AZTechnika.cz
CS Technika s.r.o.

Krkonošská 2912
544 01, Dvůr Králové nad Labem

Telefon: +420 491 114 383
Mobil: +420 734 644 335
E-mail: info@aztechnika.cz
Web: www.aztechnika.cz

Výhody nákupu u nás

Patříme mezi největší prodejce zahradní techniky.

Máme vlastní bohaté zkušenosti s prodávanými výrobky.

Kvalitní zázemí a tým vyškolených pracovníků.

Možnost vrácení zboží do 14 dnů samozřejmostí.

Doprava 
zdarma nad 2000 Kč!
(s vyjímkou kategorie Dětská hřiště
a produkty se speciální dopravou)

 

Naposledy prohlížené zboží

Nemáte doposud žádné navštívené produkty.