SERVIS POHODA
Pokud se rozbije jakýkoliv stroj je to vždy nepříjemné a to obzvlášť u těch strojů, které jsou velké a těžké na to, aby se daly pohodlně dopravit do SERVISU.
To nás přivedlo na myšlenku vytvořit produkt SERVIS POHODA :
Tuto NADSTANDARTNÍ službu nabízíme pro uplatnění jakékoliv konstručkní či výrobní vady, kterou zjistíte na Vašem stroji během záruční doby.
Tedy stroj si po nahlášení poruchy u Vás vyzvedne ZDARMA řidič, doveze stroj na autorizovaný servis, kde technik zjistí, zda se jedná o závadu záruční, či nikoliv. V případě záruční opravy bude stroj opraven a opět ZDARMA doručen k Vám domů. V opačném případě, kdy se nebude jednat o závadu, která spadá pod záruční podmínky výrobce, budete platit pouze cestu zpět a dohodnutou cenu nezáruční opravy při převzetí stroje u Vás doma.
Tedy pokud nastane situace, že bude třeba reklamace i když pevně věříme, že nebude, stačí nás kontaktovat na email či telefon uvedený v kontaktech na našich webových stránkách, kde se domluvíme na datu svozu, o jakou závadu se jedná apod. Dále si připravte nákupní doklad.
To nejpodstatnější z obsahu obvyklých záručních podmínek výrobců:
Ze záruky jsou výrobcem vyjmuty veškeré díly a součásti podléhající přirozenému opotřebení nebo u nichž v důsledku užívání dochází ke
změně nebo zániku požadovaných vlastností. Tím se rozumí veškeré pohybující se části stroje jako např. nože, soukolí převodovek, klínové
řemeny, kladky, ložiska, pojezdová kola, startovací mechanismy, spouštěcí spojky sečení, ovládací lanka, rotory, strunové hlavy a jejich
součásti, řetězy motorových pil.
Do této skupiny patří taktéž přetížené elektromotory, uhlíky elektromotorů, palivové či vzduchové filtry, brzdová obložení atd.
Záruka se dále nevztahuje na opotřebení způsobené obvyklým užíváním výrobku a dále na vady způsobené jeho nesprávným a neodborným
užíváním a zacházením. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu. Za nesprávné užívání a zacházení (zejména montáž, uvedení
do provozu, vlastní použití, uskladnění, údržbu) se považuje případ, kdy nebyl brán zřetel na návod k obsluze, obecně závazné předpisy pro
práci s výrobkem a obecně známá a uznávaná pravidla pro zacházení s obdobnými předměty a rovněž případ, kdy výrobek nebyl předložen
k pravidelné servisní prohlídce. Obdobně je hodnocen i případ pokusu o neodbornou opravu nadrámec doporučované údržby nebo provedení
takovéto opravy.
Při koupi na IČO můžete službu využít pouze prvních 12 měsíců po koupi.